Sonntag, 29. Juli 2012

Alice's curious Labyrinth

Hallo Ihr Lieben, hier bin ich noch mal mit einem neuen Layout. Bei Let's Scrap gibt es aktuell eine interessante Challenge "Flip It". Hierzu soll einer der zahlreichen Sketche gedreht oder gespiegelt werden. Ich habe mir diesen Sketch ausgesucht:

Hello dear friends, it's me again with another Layout. There's a great Challenge over at Let's Scrap named "Flip It". One of the many lovely Sketches has to be rotated for a "new" Sketch. I chosed this one: 


Auf meinem Layout hatte ich eine Menge Fotos unterzubringen und die meisten davon waren hochkant, da passte der Sketch so rum für mich einfach besser:

Because I have a lot of pictures to get on my pages, but most of them was vertical it's perfect to flip the sketch this way:

Und so sieht mein Layout nun aus:


My layout following the flipped Sketch:

Alice's curios Labyrinth

Der große Kreis und die Kreisbordüren sind mit der Silhouette geschnitten und das Alphabet ist von Quickutz "Chick-a-dee".
The big circle and the circle borders are cutted with my Silhouette Cameo and the Title is punched with the Quickutz Alphabet "Chick-a-dee".

1 lovely comment(s):

Eniko hat gesagt…

Nicely done, Tanya! Really love how you interpreted the sketch!

Kommentar veröffentlichen

Thank you so much for taking time to visite my Blog and leaving a comment!