Montag, 2. Juli 2012

Rapunzel - Rhythm of the jungle


Hallo und guten Morgen, heute möchte ich Euch wieder 2 Layouts für mein Disneyland Album zeigen, beide nach Sketchen von Let's Scrap.

Hello and good morning, I'd like to show you 2 new Layouts for my Disneyland Album, both Sketches are found at Let's Scrap.

Rapunzel
Der Titel, die Schriftrolle, die Herzblumen und der Turm sind mit der Silhouette geschnitten und die kleinen Blumen sind handgestanzt :)

The title, scroll, heart flowers and tower are cutted with the Silhouette and the small flowers are hand punched :)


Rhythm of the Jungle

Die Blätter und auch die Blätter mit den Buchstaben habe ich mit der Silhouette geschnitten, ebenso wie den Tiki-Rahmen. Ich habe leider keine Ahnung, was das für Papier sind, die hatte ich noch hier liegen...

I've cutted the leaves and also the title leaves and the tiki frame for my journaling with my Silhouette. I have no idea which brand the papers are, they are from my stash.


Ich wünsche Euch einen guten Start in die neue Woche!

Have a good start with the new week!

1 lovely comment(s):

Kay Wallace hat gesagt…

Hi, Tanja, both of these two-pagers are totally awesome. I have never been to Disneyland, so always enjoy seeing layout from this amusement park--whether it be adults or children! These sketches are just perfect for your photos. Great job!

Kommentar veröffentlichen

Thank you so much for taking time to visite my Blog and leaving a comment!